PORADENSTVÍ

HR STRATEGIE

V ideáním případě zde to vše začíná. Mít jasnou vizi a plán, kam chce jít, a jak se tam dostanete je velmi důležité a přínosné. HR strategie není žádná věda, může a měla by být jednoduchá a srozumitelná, ale hlavně Vám pomůže vidět věci v souvislostech.

  • HR Audit

  • Ohodnocení schopností a dovedností  

  • Analýza trndů na trhu práce

  • SWOT analýza

 

ORGANIZAČNÍ ZMĚNY

Lidé se přirozeně brání změnám bez ohledu na okolnosti a úmysl.  Plánování a komunace jsou klíčové pro úspěch.

  • Růst společnosti

  • Propouštění a uzavíraní společnosti

  • Restrukturalizace

  • Spojení či akvizice 

  • Audit dovedností stávajících zaměstnanců

  • Palánování a obsah komunikace

ORGANIZAČNÍ KULTURA

Oranizační kultura je v každé společnosti unikántí - je to to, proč si Vás Vaši zaměstanci vybrali a proč jsou motivovaní pro Vás pracovat.   

  • Hodnoty společnosti

  • Vize a mise 

  • Angažovanost zaměstnanců

  • Internnía a externí komunikace

  • Diversita a inkluze

NÁBOR A VÝBĚR ZAMĚSTNANCŮ

Pokud potřebujete nabrat nové zaměstnance nebo chcete vybrat ze stávajících zaměstnanců, je dobré to udělat pořádně...

 

  • Kompetenční pohovory

  • Assessment a Development centra

  • Případové studie​

  • Adaptační proces nových zaměstnanců

ODMĚŇOVÁNÍ a BENEFITY

Zřídkakdy bývá někdo spokojen se svou mzdou a balíčkem benefitů. Máte definovanou strategii odměňování? Jak platíte oproti konkrenci? A odrážejí vaše benefoty poslední trendy a požadavky zaměstnanců?

 

  • Definice strategie odměňování

  • Revize mezd a benefitů

  • Nastavení bonusové struktury

  • Ohodnocení pracovních pozic

 

ROZVOJ ZAMĚSTNANCŮ

Vzdělávání a osobní rozvoj jsou nejvyšší motivací pro většinu zaměstnanců. Zaměřujete se na rozvoj svých stávajících zaměstnanců nebo nabíráte nové talenty zvenčí? 

 

  • Sledování a rozvoj talentu

  • Následovnictví

  • Leadership programy

  • Koučink a mentorování

  • Tréninky

HODNOCENÍ VÝKONU

Bohužel je hodnocení výkonu špatně používáno a proto bývá pro zaměstnance demotivační a to i přesto, že nastavení cílů, jejich komunikace a pravidelná zpětná vazba, jsou zaměstnanci vyžadovány a jsou zcela klíčové pro dosažení cílů společnosti. 

  • Nastavení systému hodnocení výkonu a zpětné vazby

  • Propojení odměňování a výkonu jednotlivce a společnosti

  • Nastavení motivačních systémů nad rámec odměňování

EFEKTIVITA ORGANIZACE

Jasné definování zodpovědností jednotlivce a procesů komunikace a spolupráce mezi jednotlivci a odděleními minimalizuje nedorozumění a neefektivitu. Kouzlo je v jednoduchsti a transparentnosti... 

 

  • Nastavení efektivní organizační struktury

  • Definice rolí a odpovědností

  • Jasné popisy práce

  • Nastavení systému spolupráce 

 (+420) 731 691 576